חדשות

מצוינות בשירות: פתרון מיזוג מהיר לבנק הפועלים בעכו

1 אוגוסט 2024
  • מצוינות
  • מקצועיות
  • שירות ללקוח

פילד סרוויס, החברה המובילה בתחום שירותי התפעול והתחזוקה, הוכיחה לאחרונה את יכולותיה הגבוהות בניהול משברים ומתן פתרונות מהירים. במקרה בולט שהתרחש לאחרונה, החברה נענתה לקריאת חירום מסניף בנק הפועלים בעכו, אחד מלקוחותיה האסטרטגיים המרכזיים.

האתגר שעמד בפני פילד סרוויס היה התקנת מערכת מיזוג ניידת בלוח זמנים קצר ביותר, תוך הבטחת המשך פעילות תקינה של הסניף. החברה הגיבה במהירות וביעילות. תוך פחות משעה מקבלת הקריאה, צוות המומחים הגיע לאתר.

שרון אלימלך, ראש צוות IFM

צוות המומחים, בהובלת מוחמד מחאמיד, חשמלאי מנוסה, יחד עם צוות אדום של בנק הפועלים ואסי עמרם, מנהל השירות האזורי בצפון, פעלו במהירות וביעילות. בניהולו של שרון אלימלך, ראש צוות IFM, הותקנה מערכת מיזוג ניידת מתקדמת בסניף. הצוות עבד ברציפות במשך כ-8.5 שעות, עש השעות הקטנות של הלילה, להשלמת המשימה.

ביצוע הפרויקט הדגים את רמת המצוינות התפעולית של פילד סרוויס. הצוות המיומן השלים את התקנת מערכת המיזוג הניידת במהירות וביעילות יוצאות דופן, תוך הפרעה מינימלית לפעילות השוטפת של הסניף. תגובתם המהירה והפתרון היעיל זכו להערכה רבה מצד הנהלת בנק הפועלים. המערכת החדשה נכנסה לפעולה מיד עם סיום ההתקנה, מבטיחה סביבת עבודה אופטימלית ומשפרת את חווית השירות ללקוחות הבנק.

אסי עמרם, ציין: “הביצוע המהיר והמקצועי של צוות פילד סרוויס הבטיח המשכיות עסקית חיונית לסניף. זוהי דוגמה מצוינת לשירות הלקוחות היוצא מן הכלל שאנו מקבלים מהם”.

שרון אלימלך, ראש צוות IFM בפילד סרוויס, הדגיש: “יכולת התגובה המהירה שלנו משקפת את המחויבות שלנו למצוינות תפעולית ושירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. אנו גאים ביכולתנו להתמודד עם אתגרים מורכבים ולספק פתרונות יעילים בזמן אמת”.

נדב הרטל, מנכ”ל החטיבה בפילד סרוויס, סיכם את חשיבות הפרויקט: “מקרה זה מדגים היטב את הערך המוסף שפילד סרוויס מביאה ללקוחותיה. היכולת שלנו לספק פתרונות מהירים ויעילים, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של ביצוע ואיכות, היא מה שמבדיל אותנו בשוק התחרותי. אנו מחויבים להמשיך ולהוביל בתחומנו, תוך שאיפה מתמדת למצוינות ושיפור מתמיד בשירותינו”.

מוחמד מאחמיד , חשמלאי צוות אדום בנק הפועלים

פרויקט זה ממחיש את המיצוב האסטרטגי של פילד סרוויס כשותף עסקי אמין, המסוגל להתמודד עם אתגרים תפעוליים מורכבים ולספק פתרונות מותאמים אישית במהירות וביעילות. החברה ממשיכה להשקיע במצוינות תפעולית ובחדשנות, מה שמבטיח את מעמדה המוביל בתעשייה ואת יכולתה לספק ערך משמעותי ללקוחותיה גם בעתיד.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.