חדשות

והזוכים בתחרות הכרישים של אלקטרה FM הם…

22 אוגוסט 2024
  • יזמות
  • מצוינות
  • מקצועיות

זו השנה השלישית שבאלקטרה FM עורכים את תחרות הכרישים, בה כלל העובדים מוזמנים להציג רעיונות לפיתוח ושיפור תהליכים בחברה. לאחר שהוגשו הרעיונות, התכנסה ועדת היגוי לבחינת הרעיונות וההיתכנות שלהם.

חברי ועדת ההיגוי:

מיכה רובין, סמנכ”ל כספים.

טל אלמוג, סמנכ”לית משאבי אנוש.

לירן עמר, סמנכ”ל שירות ותפעול, חטיבת השירות הנייד.

אריק רגב שואשי, מנכ”ל אלקטרה סקיוריטי.

טוביה יהלום, מנהל תפעול פרויקטים ו-soft services, אלקטרה תומר.

דודי מזרחי, סמנכ”ל שירות ותפעול, חברת טווס.

עדי שרביט, סמנכ”לית תפעול, חברת נכסי אריאל.

גיל גולדשמידט, סמנכ”ל תפעול, חטיבת האחזקה.

פיקי קאופמן, סמנכ”ל הנדסה ורכש.

להלן הרעיונות שנבחרו ע”י ועדת ההיגוי להצגה מול הכרישים:

  • יעקב טאלקר, מנהל מרכז תפעולי מכון לשם מאלקטרה תומר, יזם רעיון של פיתוח חבק אשר יחובר לציוד הרמה ובכך יסייע להאריך חיי מדף של החבק, יקצר תהליכי עבודה וישמור על ציוד ההרמה במצב תקין לאורך זמן.
  • דוד גרונוב, מנהל מרחב דרום-י”ם מחטיבת השירות הנייד, יזם רעיון של הקמת מערכת התראות לגילוי תקלות בחדרי קירור והקפאה.
  • לירן עמר, סמנכ”ל תפעול ושירות מחטיבת השירות הנייד, יזם רעיון של שירותים אינטגרטיביים לרשויות המוניציפליות, אשר ישלבו את כלל הדיסציפלינות בקבוצה (ניהול, אחזקה, אבטחה, ניקיון, הסעים).
  • אורן וזיף, מנהל בטיחות, כשירות ולוגיסטיקה, מחברת אלקטרה סקיוריטי, יזם רעיון של שירות נוסף שינתן ע”י היס”ב ברשויות לטובת ניהול ושליטה באירוע אש.. שירות זה יתאפשר ע”י הוצאת הלוחמים לקורס כיבוי מפעלי וחילוץ קל.
  • לירן לניאדו, מנהל טכני מחברת מכלול יזם רעיון של הדרכת עובדים על בסיס מתודה של חדרי בריחה, הדרכה זו יכולה להתבצע במגוון תחומים.
  • אבי ישורון, מנהל סניף חיפה צפון מחברת טווס, יזם רעיון של פיתוח תוכנה לבניית תוכניות עבודה והגדרת תיקני ניקיון מותאמים לצורכי הלקוח.

לאחר בחירת רעיונות אלה, המועמדים נערכו לטובת חידוד הרעיון והצגתו בוועדת הכרישים וב-30 ליולי התקיימה ועדת הכרישים, בה הוצגו הרעיונות שנבחרו ע”י ועדת ההיגוי.

חברי ועדת הכרישים:

דניאל מילוא – מנכ”ל קבוצת אלקטרה FM.

מיכה רובין – סמנכ”ל כספים.

עידית שני – סמנכ”לית תחום IFM ולקוחות אסטרטגיים.

טל אלמוג – סמנכ”לית משאבי אנוש.

אריק רגב שואשי – מנכ”ל אלקטרה סקיוריטי.

אבי מצליח – מנכ”ל חטיבת האחזקה.

עומרי ברזילי – מנכ”ל חברת מכלול פתרונות.

משה ויצמן – מנהל פעילות אלקטרה תומר.

ערן הראל – מנכ”ל חברת נכסי אריאל.

הרעיונות שנבחרו ברוב קולות בשנה זו הם:

  1. הדרכות עובדים על בסיס מתודה של חדרי בריחה – לירן לניאדו, חברת מכלול
  2. שירות נוסף שיינתן ברשויות לטובת ניהול ושליטה באירוע אש – אורן וזיף, חברת אלקטרה סקיוריטי

לירן לניאדו: “אני מודה שלפני הכניסה לפורום מנכ”לים המכובד הייתי קצת לחוץ שהכל יזרום והמסר יועבר כמו שצריך בזמן שהוקצב… דניאל מילוא פתח במשפט הרגעה ונתן חיוך לפני שהתחלתי וזה תרם לי להרגשה נינוחה יותר. כדי לשבור את הקרח ולחבר אותם לרעיון שלי עשיתי איתם משחק ונתתי להם לפתור חידה. לאחר מכן, הרגשתי שהמצגת עברה בצורה טובה לפי הפידבקים שקיבלתי וניכר שהם אהבו את הרעיון. מציע לכל אחד לעבור חוויה מסוג כזה ולאתגר את עצמו בכל דרך שהיא, אם יהיה לי רעיון בשנה הבאה שאוכל להציע אני אגיש אותו לכרישים ללא ספק.”

אורן וזיף: “שמחתי לקחת חלק בתחרות הכרישים ולהציג את הרעיון של הכשרת לוחמי יס״ב שבסופה יוכלו להשתלב במערך הכבאות וההצלה ברשויות. לוחמי היס״ב הינם לוחמים מוכשרים ומיומנים ואני מאמין שהכשרת כיבוי מפעלי וחילוץ קל תעניק ערך מוסף ושירות משלים ליחידות הטקטיות בערים”.

טל אלמוג, סמנכ”לית משאבי אנוש: “משנה לשנה התחרות הולכת ומשתכללת, הרעיונות מגיעים מדויקים לקבוצה, מראים על חיבור מעורר השראה בין העובדים לקבוצה. כל משתתפי הועדה רואים בפעילות זו מתנה עבורם להכיר עובדים מכלל החברות שהם יזמים בנשמתם ומחויבים לארגון ורוצים להיות חלק מהצלחתו. השלב הבא, הוא השלב של הטמעת הרעיונות וחיזוק הערך של הקבוצה והובלתה בשוק דרך רעיונות אלו. תודה גדולה לכלל העובדים ששלחו רעיונות בכל שלבי התחרות ונתראה שוב בתחרות הבאה”.

תחרות הכרישים של אלקטרה FM מדגישה את מחויבות החברה לחדשנות ולטיפוח רעיונות מקוריים. היא מהווה דוגמה למצוינות ארגונית ולאופן שבו חברות מובילות יכולות לרתום את הכישרון והיצירתיות של עובדיהן לטובת צמיחה והתפתחות מתמדת.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.