חדשות

טווס (GREEN IS CLEAN) משיקה מודל מדידה חדשני לניקיון

15 אוקטובר 2024
  • חדשנות
  • טווס
  • ניקיון

חברת טווס, מהמובילות בתחום שירותי הניקיון בישראל, מקדמת בימים אלה מהלך אסטרטגי משמעותי להטמעת חדשנות טכנולוגית בענף הניקיון. במוקד היוזמה החדשנית עומד פרויקט ייחודי למדידת זמני תקן (TPT – Time Per Task) לפעולות ניקיון, המהווה פריצת דרך בתחום ניהול עבודות הניקיון בישראל.

ענף הניקיון מתמודד כיום עם אתגרים משמעותיים, כשבראשם מחסור חמור בכוח אדם המוערך בכ-41,000 משרות לא מאוישות מאז תקופת הקורונה. מציאות זו מחייבת חשיבה מחדש על שיטות העבודה המסורתיות והטמעת פתרונות חדשניים.

כמענה לאתגרים אלו, פיתחה טווס מודל מדידה מתקדם המבוסס על עקרונות ה-TPT. המודל כולל מדידה מדויקת של זמני ביצוע לכל פעולות הניקיון, תוך התחשבות במגוון פרמטרים כולל זמני מעבר בין משימות, זמני ארגון והכנת חומרים, הפסקות מתוכננות, זמני שימוש במיכון מתקדם ומשתנים סביבתיים נוספים. הפרויקט כולל מדידה של למעלה מ-100 פעולות יומיות בכל משמרת.

תהליך המדידה מבוצע באמצעות כלים מתקדמים ומתודולוגיה סדורה, הכוללים שימוש בשעוני עצר דיגיטליים מדויקים, תיעוד מפורט של כל פעולה, ניתוח נתונים מקיף וקביעת סטנדרטים אחידים. החברה מיישמת את המודל במספר אתרים מובילים, תוך התאמת המדידות לאופי הספציפי של כל מתחם. היעד הבא שהציבה טווס הוא הרחבת מדידות הזמנים לאתרים נוספים, כאשר המידע שייאסף יאפשר השוואה בין הניקיון המסורתי לניקיון עם מיכון מתקדם וישמש לבניית מודל ROI מדויק, תכניות עבודה מותאמות ותמחור יעיל של הצעות מחיר לפי פרופיל הלקוח.

“המודל החדש מאפשר לנו לקבוע סטנדרטים מדויקים לביצוע עבודות הניקיון,” אומר אבי ישורון, ראש תחום חדשנות טכנולוגיה ואינטגרציה. “זה לא רק משפר את היעילות התפעולית, אלא גם מאפשר תמחור הוגן יותר של השירותים ושיפור תנאי העבודה של העובדים.”

במקביל למודל ה-TPT, טווס מקדמת מספר יוזמות טכנולוגיות נוספות, ביניהן שיתופי פעולה עם יבואני מובילים של רובוטים, מיכון וציוד מתקדם וטכנולוגיות חדשניות מפיילוטים בשיתוף לקוחות מובילים במשק כמו JLL, רפא”ל, אינטל, מובילאי ועוד. בנוסף, החברה הטמיעה אפליקציה ייעודית בשם TAVAS-APP, המיועדת לניהול ובקרה של פניות לקוחות והסכמי ניקיון.

יוזמות החדשנות של טווס, ובראשן מודל ה-TPT המתקדם, מסמנות כיוון חדש בענף הניקיון בישראל. באמצעות שילוב טכנולוגיה מתקדמת עם מתודולוגיה מדויקת, החברה מובילה את המהפכה הדיגיטלית בתחום ומציבה סטנדרטים חדשים לניהול יעיל ומקצועי של שירותי ניקיון. הנתונים שנאספים במסגרת המדידות, משמשים לא רק לייעול תהליכי העבודה, אלא גם לשיפור השירות ללקוחות, התאמה לסטנדרטים בינלאומיים והעצמת העובדים בשטח.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.