חדשות

טווס מובילה את המהפכה בתחום ניקיון חדרים נקיים

9 יולי 2024
  • חדשנות
  • מקצועיות
  • ניהול פרויקטים
  • ניקיון

טווס חברת הניקיון הוותיקה והמובילה בענף הניקיון ממשיכה לחדש ולהעמיק את בקיאותה ומומחיותה בשירותים ובמלאכות של ענף שירותי הניקיון בישראל .

בשנת 2023 טווס יזמה צעד משמעותי כאשר הכריזה על שימוש בלעדי בחומרי ניקוי אקולוגיים בכל פעילות הניקיון השוטף אצל לקוחותיה. צעד זה בוצע במסגרת מתרומתה למאבק במשבר האקלים והפחתת הנזק הסביבתי לכדור הארץ.

השנה, הרחיבה טווס את פעילותה והתמקדה בתחום תחזוקת ניקיון בחדרים נקיים- סביבות מבוקרות המאפשרות ייצור של מוצרים עדינים ורגישים בזכות רמת ניקיון גבוהה ביותר. בזכות התמחותה בתעשיות הפרמצבטיקה והאלקטרוניקה הזעירה, טווס מוכרת כשותפה אידיאלית עבור חברות מובילות בתחום, ביניהן אינטל, KLA, פיליפס מדיקל, AVX, מדינול, רפא”ל, ועוד..

פרויקט אינטל בקריית גת מהווה אבן דרך משמעותית עבור טווס. החברה קיבלה  לביצוע עבודות ניקוי ותחזוקת עומק במפעל הייצור החדש של אינטל, המשתרע על שטח של כ-85,000 מ”ר וכולל 4 מפלסי עבודה לייצור שבבים בחדרים נקיים ברמת סיווג Class ייחודית ועם מערכות התמיכה וההזנה המתקדמות בעולם. הניקיון מתבצע תוך שימוש בטכנולוגיות ניקוי חדשניות ובלעדיות של טווס בהובלה של אבי ישורון, ראש תחום חדשנות טכנולוגיות בטווס, ובניהול של צוותים מקצועיים ובליווי צמוד של יועצים.

דודי מזרחי, סמנכ”ל התפעול של טווס, מלווה את פרויקט אינטל באופן אישי ומוביל את צוותי החברה בביצוע עבודות הניקיון המורכבות. ולצורך ביצוע עבודות אלו, רכשה טווס ציוד מתקדם לשאיבה בגובה וניקיון בקיטור, תוך פיתוח מקורי של כלי ניקוי ייחודיים המאפשרים יעילות מרבית ובטיחות גבוהה.

אילן שמעוני, מייסד ומנכ”ל טווס, מציין כי תחום תחזוקת ניקיון בחדרים נקיים מהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה. הוא מדגיש את חשיבות הטמעת טכנולוגיות חדשניות והתאמה לצרכים המורכבים של לקוחותיה המקומיים והבינלאומיים. שמעוני הדגיש את מחויבותה של טווס ליצור בית תעסוקתי מגוון, מכיל ובטוח לעובדים ברחבי הארץ.

ההתמקדות בחדשנות, טכנולוגיות מתקדמות ושמירה על איכות הסביבה, לצד מחויבות חברתית חזקה, מייצבים את טווס כשותפה אידיאלית ותואמת עבור לקוחות המבקשים פתרונות תחזוקת ניקיון מקצועיים, מבוססים ניסיון, מעטפת ניהולית מחויבת חווית לקוח יכולות גיוס ושימור עובדים.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.