חדשות

חדשנות, מקצועיות ועתידנות: כנס מערכות מנ”מ 2024

7 אוגוסט 2024
  • מצוינות
  • מקצועיות

כנס מערכות מנ”מ (מתח נמוך מאוד), שנערך בלשכת המהנדסים ב-28 ביולי 2024, מהווה ציון דרך משמעותי בעולם הבקרה והאוטומציה. האירוע, שהתקיים בהובלת מחלקת הנדסה של אלקטרה FM בשיתוף פעולה עם חברת אלקטרה טכנולוגיות, בתמיכת מחלקת משאבי אנוש ובסיוע של רלי סהר, עוזרת אישית למנכ”ל, הציג את החידושים והאתגרים העומדים בפני אנשי המקצוע בתחום.

הכנס התמקד בהצגת טכנולוגיות מתקדמות, חדשנות, תקנים עדכניים ושינויים מהותיים בעולם מערכות המנ”מ. מרצים בכירים מהתעשייה, ביניהם טל עקרבי, סמנכ”ל הנדסה ומנהל מחלקת גילוי אש, ורן לנגר, מנהל חטיבת הבקרה באלקטרה טכנולוגיות, שיתפו את הקהל בידע מעמיק בתחומי התמחותם.

נושא מרכזי שהודגש היה חשיבותה הגוברת של אבטחת סייבר במערכות מנ”מ. המרצים הציגו את הצורך בהגנה על תשתיות קריטיות מפני איומים מתפתחים, והציעו פתרונות חדשניים להתמודדות עם אתגרים אלו.

הכנס זכה להצלחה רבה עם השתתפות נלהבת של מהנדסים, הנדסאים ומנהלי פרויקטים. הדיונים הפוריים והשאלות המעמיקות שהועלו שיקפו את הרצון של הקהילה המקצועית להרחיב את הידע ולהתעדכן במגמות העכשוויות ביותר.

האירוע הציג תמונה מקיפה של עולם הבקרה והאוטומציה, והדגיש את החשיבות של שילוב חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות בפרויקטים בתחום. הוא סיפק פלטפורמה מצוינת להחלפת ידע, יצירת קשרים מקצועיים וקידום שיתופי פעולה בין חברות וארגונים.

כנס מערכות מנ”מ 2024 הדגים את החשיבות של עדכון מתמיד בידע והשתתפות באירועים מקצועיים. הוא תרם להעצמת הקהילה המקצועית, לקידום החדשנות ולפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. מעבר לכך, האירוע חיזק את הקשרים בין החברות השונות בקבוצה ותרם לשיפור הממשקים ביניהן.

אנו באלקטרה FM גאים להוביל יוזמות המקדמות את הענף כולו ומחזקות את מעמדנו כמובילים בתחום. אנו מתחייבים להמשיך ולקיים אירועים דומים בעתיד, כחלק ממחויבותנו המתמדת לחדשנות, מקצועיות ושיתוף פעולה בתעשייה.

תודה לכל המשתתפים, המרצים והצוות שתרמו להצלחת הכנס. יחד, נמשיך לקדם את עולם השרות למערכות המנ”מ ולהוביל את התעשייה לעבר אופקים חדשים.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.