חדשות

כנס קיימות אלקטרה תומר

17 יוני 2024
  • כנס
  • מקצועיות
  • קיימות

בשבוע שעבר, התקיים כנס קיימות מרגש ומלמד במתקן ביטחוני, שהביא יחד לבמה מומחים מובילים בתחום, כמו גם את כל עובדי המשרד, כדי ללמוד, לחלוק, ולתרום למאמצי הקיימות. הכנס התמקד בנושאים חיוניים של שמירה על הסביבה וקידום קיימות בעסקים.

הכנס נפתח בברכות של משה ויצמן, מנהל הפעילות של אלקטרה תומר, שהדגיש את חשיבות הקיימות בעסקים והמחויבות של החברה ליצירת סביבה ירוקה ובריאה. משה הדגיש את הצורך בשילוב קיימות בתהליכים העסקיים ובפעילות השוטפת של החברה.

לאחר מכן, מור א’, ראש שטח אחזקה ותשתיות של המתקן הביטחוני, דיבר על חשיבות הנושא והשפעתו הישירה על איכות חיינו ועל הדורות הבאים. מור הדגיש את מחויבות החברה ליישום פתרונות קיימות מתקדמים בכל תחומי פעילותה.

עינב צברי, מוביל תחום ESG בקבוצת אלקטרה FM, הציג סקירה מעמיקה על תחום ה-ESG. הוא תיאר את התפתחות התחום, הציג את פעילות אלקטרה FM בנושא, והדגיש את ההשפעה החיובית של יישום עקרונות ESG על החברה ועל הסביבה.

טוביה יהלום, מנהל התפעול והפרויקטים של אלקטרה תומר, הציג את הצורך בשיתוף פעולה בין חברות ובעלי תפקידים בכדי להטמיע את תחום הקיימות בצורה המיטבית. טוביה שיתף את הקהל בפרויקטים מוצלחים של אלקטרה תומר בתחום הקיימות והדגיש את חשיבות החדשנות והיצירתיות בפתרון בעיות סביבתיות.

לאחר מכן, נערך פאנל מרתק על ידי חברת נכסי אריאל, שהציגו פתרונות קיימות שונים. ההרצאה עסקה בנושאים רבים כגון איזון תזונתי, שימוש במזון טרי, נוחות ונכונות, והשפעתם על ביצועי הלקוחות והעובדים. נכסי אריאל הדגישו את החשיבות של תזונה בריאה בעבודה ואת ההשפעה החיובית שלה על ביצועים עסקיים ורווחיות. ההרצאה הייתה מעוררת השראה והתרגשות, והדגישה את חשיבות התזונה הבריאה כחלק בלתי נפרד מעבודה מוצלחת ומאוזנת.

הכנס הסתיים בתחושת סיפוק וגאווה על המחויבות של כולנו לקיימות ולשמירה על הסביבה. כולנו חזרנו לשגרת העבודה עם כלים חדשים ורעיונות יצירתיים להמשיך ולהוביל שינוי חיובי. כנס הקיימות היה הצלחה גדולה והוכיח שוב שיחד, אנו יכולים ליצור עתיד ירוק ובר-קיימא.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.