חדשות

אלקטרה סקיוריטי מגבשת את העתיד

31 יולי 2024
  • אבטחה
  • ביטחון
  • חדשנות

אלקטרה סקיוריטי ערכה לאחרונה כנס תחקיר חציון בן שלושה ימים, אירוע מרכזי שמטרתו להעריך את ההתקדמות, להתמקד באתגרים העתידיים ולגבש את תכנית העבודה לשנה הקרובה. הכנס, שהתקיים בהשתתפות ההנהלה הבכירה וסגל החברה, כלל סקירה מקיפה של המצב הקיים והתמודדות עם האתגרים המשתנים בעולם האבטחה.

במהלך הכנס הוצגו עיקרי תכנית העבודה לשנת 2025, תוך התמקדות בהשלכות ההסלמה הביטחונית על פעילות החברה. המנהלים השונים הציגו את סטטוס הפרויקטים, התמודדות עם אתגרים והצורך בשיתוף פעולה בין המחלקות השונות.

כנס התחקיר כלל הרצאה מרתקת של פרופ’ יעקב נגל, ראש המל”ל לשעבר, שעסקה במלחמה ותפיסת הביטחון בישראל. ההרצאה סיפקה למשתתפים פרספקטיבה רחבה על הסביבה הביטחונית המשתנה והשלכותיה על ענף האבטחה.

אחד הנושאים המרכזיים שעלו בכנס היה החשיבות של שיתוף פעולה בין המחלקות השונות בחברה. המנהלים הבינו כי על מנת להתמודד עם האתגרים העומדים בפניהם, נדרשת עבודה משותפת ומאומצת.

בערב הכנס נערכה ארוחה חגיגית וסדנת ציור בצבעי אקריל, אירוע שנועד לחזק את רוח הקבוצה וליצור אווירה של יצירתיות ושיתוף.

כנס התחקיר החציון של אלקטרה סקיוריטי היווה הזדמנות חשובה להעריך את ההישגים, להתמודד עם האתגרים העתידיים ולגבש אסטרטגיה ברורה לשנים הקרובות. אריק רגב, מנכ”ל סקיורטי סיכם: ” עבודת צוות מחלקת את המאמץ ומכפילה את ההצלחה”. החברה יוצאת לדרך חדשה, מצוידת בידע, מוטיבציה ושיתוף פעולה, על מנת להמשיך ולהוביל את תחום האבטחה בישראל.


גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.