חדשות

רוכבים למען הקהילה

26 ספטמבר 2024
  • Fit&Spa
  • נכסי אריאל
  • תרומה לקהילה

בשבוע שעבר, כחלק מהפעילויות התרומה לקהילה הרבות שמקיימת חטיבת  Fit&spa  מקבוצת נכסי אריאל, נערך אירוע התרמה במועדון הכושר +A במייקרוסופט הרצליה שבניהולה של קבוצת נכסי אריאל. במסגרת האירוע, נערך אתגר רכיבה שיועד לטובת תרומה ל-2 העמותות ״וירטוס״ ו”אחים לחיים״ שנבחרו על ידי מיתר משולם, מנהלת מועדון הכושר.

לטובת האירוע, מועדון הכושר הקצה 2 זוגות אופני כושר עם טכנולוגיה מתקדמת ללובי הקמפוס-המיקום המרכזי ביותר בקמפוס. הוגדר אתגר רכיבה ונאספו נתונים על כל מקטעי הרכיבה של העובדים במשך יומיים כאשר בכל רגע נתון העובדים ראו על המסך את התקדמות המרחק וכך גם התקדמות התרומה!

עמדת הרכיבה אוישה במהלך היומיים האלו כך שבכל רגע נתון נכחו מאמן\ת שהזמינו את העובדים להשתתף בתרומה, סייעו בתפעול וכוונון של האופניים ודאגו שהאופניים לא ינוחו לרגע. הרעיון שעמד בבסיס האירוע הוא שככל שהעובדים ירכבו יותר כך ייתרם סכום כסף גדול יותר לעמותות שנבחרו. על כל ק”מ רכיבה – מייקרוסופט תרמה 20 ש”ח היעד שהוגדר לצוות +A היה של  400 ק”מ ביומיים (14 שעות סה”כ). בפועל הצוות הצליח לגייס כמות גבוהה של רוכבים והגיע ל 535 ק״מ! 

עמותת “וירטוס”הינה עמותה המקדמת את העיסוק בספורט תחרותי-הישגי בקרב אנשים עם מוגבלות שכלית. עמותת “אחים לחיים”הינה עמותה המקדמת ומסייעת לחיילי צה”ל בהליך שיקומם ובהגשמת שאיפותיהם האישיות והתעסוקתיות בחזרתם למסלול החיים.

מיתר משולם, מנהלת מועדון הכושר: “לשמחתי, כמו שאנחנו יודעים לעשות, עברנו את היעד שהוצב והצלחנו להגיע למרחק של 535 ק”מ רכיבה במסגרת הזמן הנתון!!! בעקבות כך תרמנו 10,700 ש”ח בפעילות ספורטיבית! זוהי בהחלט פעילות מבורכת ומרגשת ושמחתי להוביל אותה…”

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.