חדשות

1.7.24 יחתם כיום בו החל השינוי האמיתי בענף האבטחה במדינת ישראל!

1 יולי 2024
  • Security
  • אבטחה
  • ביטחון

היום חל יום היסטורי עבור ענף האבטחה בישראל, עם הקמת יחידה טקטית חדשה של אלקטרה סקיוריטי בעיר שדרות. היחידה תהווה נדבך מרכזי במערך ההגנה על העיר.

זו לא היחידה הראשונה שצוות אלקטרה סקיוריטי מוביל. כבר בתחילת השנה, הוקמה יחידה דומה בעיר פתח תקווה, עם חמישה ג’יפים ועשרות לוחמים מצוידים במיטב הציוד הטקטי ללחימה בשטח בנוי.

עם זאת, הקמת היחידה בשדרות הינו שלב מכונן באבטחת ערים בישראל.

היא מהווה צעד משמעותי קדימה בתפיסת האבטחה, ומיישמת לראשונה תפיסה חדשה שפותחה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר 2023. החברה שקדה במשך חודשים על תחקירים מאירועי הטרור הקשים, ותפיסת האבטחה החדשה מתמקדת במניעת פיגועים, רצח וחטיפת אזרחים.

הקמת היחידה לוותה על ידי חברת יעוץ- אוקטקגון, וקיבלה את אישורי אלוף פיקוד דרום, פיקוד העורף, מנהלת תקומה ובנוסף, מלווה על  גם ידי משטרת ישראל.

היחידה משולבת במערך ההגנה העירוני כולו ומהווה חוד החנית של ההגנה האקטיבית.

אלקטרה סיקיורטי וצוות הייעוץ המתכנן של העיר, בחרו בקפידה את הלוחמים וכן את הציוד הרב שהושקע במשימה. ביחידה משובצים אך ורק לוחמים עם נסיון קרבי עשיר, רובם בני המקום, אשרו חוו קרבות אמתיים מאז פרוץ המלחמה.


בעוד שדרות מתחדשת ביחידה טקטית מיוחדת, היס”ב התחיל כבר בימים אלו לאבטח מוסדות חינוך ברמת השרון. לאור הלחצים הרבים והחשש מפיגועים והיעדר ביטחון אישי, היחידה גם תתמקד במתן מענה אישי לביטחון התושבים.

הקמת היחידות הטקטיות היא צעד משמעותי ביותר בחיזוק הביטחון בישראל.

עם זאת, חשוב לזכור שתקציב הרשויות מוגבל, ואינו מאפשר הגנה מרחבית אפקטיבית לאורך זמן. ערים רבות בישראל סובלות מרמת אבטחה נמוכה, בעיקר סביב מוסדות חינוך וגני ילדים. מצב זה מחייב פתרונות יצירתיים וחדשניים, שיאפשרו לאבטח את כלל האזרחים בצורה יעילה ומתמשכת.

אלקטרה סקיורטי, פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם גורמי הביטחון השונים, ומפתחת פתרונות אבטחה מתקדמים ויעילים.

הקמת היחידות החדשות היא רק צעד אחד בדרך, ואלקטרה סקיוריטי תמשיך לפעול ללא לאות לחיזוק הביטחון האישי של כל אזרחי ישראל.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.