צועדים לעולם של אפשרויות
אלקטרה FM מפתחת ומיישמת פתרונות בחזית הטכנולוגיה העולמית בתחום ה-IFM (ניהול מתקנים אינטגרטיבי), תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות במכלול השירותים שהיא מציעה. חדשנות היא הכוח המניע שעזר לנו לבסס את מעמדנו המוביל בתחום ה-IFM בארץ. אנו מציעים את מערך השירותים המקיף והיעיל ביותר, המשלב בין אמצעים חדשניים ופורצי דרך לבין מומחיות מוכחת וחסרת פשרות.
אנו מאמינים ביישום גישות חכמות שיציעו ללקוחותינו ערך מוסף בכל נדבך שירות, החל מיעילות תפעולית משופרת וחוויית לקוח חיובית ועד ליעילות אנרגטית משודרגת וחיסכון בעלויות על ידי שיתופי פעולה, פתרונות ירוקים וסביבת עבודה טובה יותר, תוך הקפדה על ניהול בטיחות וגיהות.
חדשנות ב-IFM – כל היתרונות עבורכם:
- טכנאים מקצועיים עם כל הציוד הדרוש, זמינים לתת מענה לכל קריאה
- ניהול משימות אפקטיבי
- תיעוד דיגיטלי מלא
- איתור וחיזוי תקלות ומתן פתרונות
- תחזוקה מתקדמת
- הפחתה משמעותית בזמני השבתה
- בקרת אקלים ואיכות אוויר מתקדמת בתוך מבנים
- חוויית לקוח מקיפה
- סביבת עבודה בריאה יותר
השותפים הבינלאומיים שלנו:
פלטפורמות שירות
חוויית שירות מושלמת במקום אחדכחברה המציבה את האנשים במרכז, אלקטרה FM עושה הכול כדי לשפר את איכות החיים, החל במומחי החברה וכלה באנשי מקצוע באתר עצמו. אפליקציות שירות ייעודיות הן חלק בלתי נפרד מהתהליך. הן מבטיחות ניהול יעיל של פרויקטים ומבנים בזמן אמת ברמה הארצית, לרבות ניטור שוטף ועדכונים חיוניים מצוותים טכניים הנמצאים במספר מקומות.
Appgrade
Appgrade היא פלטפורמה ייחודית למיטוב שירותי ניהול מתקנים, המעניקה חוויית משתמש נוחה, שליטה מלאה ושקיפות באמצעות ממשק מקיף וידידותי למשתמש המתופעל ישירות מהטלפון הנייד שלו. הפלטפורמה ניתנת להתאמה אישית וכך מאפשרת להתמקד בדרישות הספציפיות של כל משתמש, החל מניהול הנכס ושירותים תפעוליים ועד למעורבות בקהילה.
בקרו ב-AppgradeElectra Max
Electra Max היא פלטפורמת ניהול שירות המיושמת בחברות הקבוצה. פיתוח טכנולוגי זה, שהוא למעשה שדרוג של מוקד השירות המוכר למתודולוגיית ניהול שירות מקיף, משקף את הסינרגיה הדינמית של גישת ה-IFM שלנו. הפלטפורמה ממטבת את יעילות השירות באתר ונותנת עדיפות לשביעות רצון הלקוח במטרה להעניק חוויית שירות מיטבית.
למדו עודמרכז שירות ובקרה
מערך שירות רצוף וכוללהמוקד מנהל פעילויות באתר בזמן אמת, מעניק תמיכה מרחוק ומשגר טכנאים לפי הצורך לטיפול בכל בעיה בתחומי ההתמחות שלנו.
כל טכנאי מצויד במכשיר GPS לאיכון בזמן אמת, כדי שניתן יהיה לשלוח את איש הצוות הזמין הקרוב ביותר, עם הציוד והמומחיות הנדרשים לאתר הרלוונטי. כך מובטחים מענה מהיר ופתרון מדויק לכל צורך.
-
ניהול בזמן אמת של כל הפעילויות באתר, הבטחת 100% עמידה יומית בתוכניות וב-SLA המוגדר.
-
ניתן לפתוח קריאות שירות דרך האפליקציה, האתר או האימייל, מה שמציע ללקוח משוב מיידי ושקיפות מלאה.
-
זיהוי תקלות מהיר ויעילות אנרגטית משופרת.
-
שיבוץ הטכנאי בעל המומחיות המתאימה לקריאה וביצוע השירות עם הציוד המקצועי ביותר
היום ומחר
מוקד השירות של אלקטרה FM ומנהלי החברה יכולים לקבל עדכונים בזמן אמת מכל מקום באמצעות מערכת ניהול אחזקה ממוחשבת (CMMS), הכוללת מודולים שונים כגון לוגיסטיקה, תחזוקה, רכש, מלאי ותקציב. לוח מחוונים תפעולי מציג בצורה ברורה נתונים כגון מדדי ביצוע מרכזיים (KPIs).
זרימת מידע שוטפת זו מבטיחה עמידה מלאה ביעדים מוגדרים, תקנות והגבלות, תוך הקצאת המשאבים הנדרשים (כוח אדם, ציוד וחומרים) לכל משימה.