חדשות

כנס אלקטרה סקיוריטי 2024: ממשיכים להוביל יחד את השינוי בעולם האבטחה

18 ספטמבר 2024
  • Security
  • אבטחה
  • כנס
  • מקצועיות

ב-12 בספטמבר 2024 התכנסו בכירי תעשיית הביטחון והאבטחה בישראל ומנהלי האבטחה ממגוון רחב של תחומים – רשתות שיווק, בנקים, קופות חולים, תחבורה ציבורית ורשויות מקומיות לכנס השנתי שלElectra Security . האירוע, שהתקיים בצל אתגרי הביטחון המורכבים של השנה החולפת, הציג את ההתקדמות המרשימה בתחום וחיזק את מעמדה של החברה כמובילה בענף.

הכנס הדגים את מעמדה המוביל של Electra Security בתעשיית האבטחה הישראלית, עם דגש על יכולות מבצעיות מרשימות וזמני תגובה מהירים במיוחד – ארבע דקות בלבד מרגע קבלת האירוע. האירוע שיקף את המחויבות של החברה לספק פתרונות אבטחה מתקדמים ומותאמים אישית, תוך שמירה על גמישות ויעילות בסביבה ביטחונית מאתגרת ומשתנה תדיר.

איתמר דויטשר, מנכ”ל קבוצת אלקטרה, פתח את הכנס בהצגת חוסנה של הקבוצה ותרומתה לחברה הישראלית. בהמשך, תא”ל (מיל’) דניאל מילוא, מנכ”ל אלקטרה FM הרצה על מערך ההגנה האווירית, וסיפק תובנות מעמיקות על אתגרי הביטחון העכשוויים.

אריק רגב שואשי, מנכ”לElectra Security , סקר את פעילות החברה בשנה האחרונה, תוך התמקדות באתגרים שהציבה מלחמת “חרבות ברזל”. הוא הדגיש את יכולת החברה לספק מענה מהיר ויעיל בתקופות מורכבות, תוך שיתוף פעולה הדוק עם לקוחות והפגנת גמישות וחדשנות.

נקודת שיא בכנס הייתה הרצאתו המרתקת של אל”מ בני אהרון, מח”ט 401. אהרון, שהיה מפקד הצק”ח הראשון שנכנס לעזה ב-7 באוקטובר, הביא עמו תיאור מפורט ומרגש של הלחימה. הוא סיפר על האתגרים הייחודיים של הלחימה בשטח עירוני צפוף, את כיבוש מעוזי חמאס, ואת ההתקדמות עד להשתלטות על רפיח. סיפורו המרתק חשף את המורכבות של הפעילות הצבאית ואת האומץ והנחישות של הלוחמים בשטח.

לאחר ההרצאה המרתקת, פאנל מומחים בנושא רציפות תפקודית, העורף ותפיסת האבטחה כלל את תא”ל (מיל’) יוסי אילוק, אל”מ (מיל’) אמנון זיו, תא”ל מיל’ ניסן דוידי משנה למנכ”ל רמי לוי, קובי אלפסי מנהל אגף הביטחון עיריית רמת השרון ותא”ל (מיל’) דניאל מילוא. הדיון חשף תובנות חדשות והדגיש את יתרונותיה של Electra Security בתחום האבטחה הטריטוריאלית. בסיכום הפאנל, דניאל מילוא הדגיש: “התקומה תהיה על ידי מנהיגים וחוליות חזקות, וככאלה, אלקטרה FM ערוכה לכל תרחיש בכדי לתת פתרונות ללקוחותיה.” משפט זה מבטא את המחויבות העמוקה של החברה לספק מענה מקיף ומותאם לכל אתגר ביטחוני.

לאחר הפאנל המוערך, אוהד חמו, עיתונאי ופרשן, סיפק ניתוח מעמיק של המצב הנוכחי בישראל ובצד האויב, מציג תחזית לעתיד האזור.

אריק רגב שואשי, סיכם את האירוע בהבעת תודה למשתתפים ולצוותי החברה, מדגיש את מחויבות Electra Security להובלת הענף ולחדשנות מתמדת בתחום האבטחה: “אני מבקש להביע את תודתי העמוקה לכל המשתתפים והדוברים אשר הפכו את הכנס לאירוע כה משמעותי ומעשיר. תודתי המיוחדת נתונה להנהלת החברה ולצוותים בשטח המחויבים להובלת הדרך ולהבטחת סביבה בטוחה לכל לקוחותינו. יחד נמשיך לצעוד בראש ענף האבטחה, עם חתירה מתמדת למצוינות ושאיפה מתמשכת ליצירת פתרונות חדשניים המעניקים ביטחון מקסימלי”  

לסיכום, כנס Electra Security 2024 היווה נקודת ציון משמעותית בתחום האבטחה בישראל. האירוע לא רק הציג את החדשנות הטכנולוגית והמבצעית של החברה, אלא גם שיקף את המציאות הביטחונית המורכבת שישראל מתמודדת עמה. הכנס הדגיש את חשיבותה של גישה רב-תחומית לאבטחה, המשלבת טכנולוגיה מתקדמת עם הבנה עמוקה של האתגרים בשטח. התובנות שעלו מהדוברים השונים, החל ממפקדים צבאיים ועד למומחי אבטחה אזרחיים, מצביעות על הצורך בשיתוף פעולה הדוק בין כל הגורמים במערך הביטחון הלאומי .Electra Security, עם יכולותיה המוכחות וזמני התגובה המהירים, ממצבת את עצמה כשחקן מפתח בעיצוב עתיד האבטחה בישראל, תוך התאמה מתמדת לאיומים המשתנים ולצרכים המתפתחים של לקוחותיה במגזר הציבורי והפרטי כאחד.

גלו עוד

כאן תוכלו למצוא את כל החדשות והעדכונים של צוות אלקטרה FM, החל משירותים חכמים מתקדמים ועד לטרנדים מתפתחים בתחום ה-IFM, הכול במרחק לחיצת עכבר.